fredag 26 juli 2013

Sjuttisju på Facebook

Ni som läser här och inte har lajkat Sjuttisju på Facebook får så klart jättegärna göra det, så länge du är Bajare så klart. Hoppa in här: https://www.facebook.com/pages/Sjuttisju/154212421358828

Sjuttisju på Facebook är det ställe som nyheter publiceras först på. Så det kan ju vara bra att gilla Sjuttisju. Jag kommer snart lägga upp lite nya texter. Eventuellt någon dåligt inspelad ny låt. Jag känner att det börjar bli dags att spela in nytt snart. Och som ni kanske vet så är det en skiva på gång, när det blir vet jag inte riktigt än. Men det ska bli nytt. Jag kommer nog ägna rätt mycket text, tid och tanke till Söderstadion. Med tanke på att min relation med den Nya Arenan inte är så bra så får jag tänka desto mer på vår älskade Söderstadion.

Well well... har ni några frågor eller vill köpa nån skiva, skicka iväg ett mail till blogg77@hotmail.com

SKÅL FÖR BAJEN SKA DET VA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar