söndag 21 april 2013

Sjuttisju: texter



 

Jag håller på att lägga in alla Sjuttisju-texter under fliken: Texter. De flesta är inlagda men det är några kvar, håller bl.a på att leta efter gamla demolåtar. Även alla nya låtar som inte finns på någon inspelning än kommer upp också.

Texter: http://sjuttisju.blogspot.se/p/texter.html

Jag ska försöka under måndagen att skriva en liten sammanfattning från matchen mot Örebro. Vi vann med 2-1 men det kunde blivit mer. Vi såg riktigt stabila ut, framförallt under första halvlek. När det gäller tävlingen att gissa på rätt första målskytt och rätt matchminut var det nära att det blev en vinnare. Erik Sundin gjorde mål i 26.e minuten, en tjej hade gissat på Sundin i 27.e minuten. Nära nära.

Hoppas ni får en bra vecka. För mig innebär den här veckan att jag blir ett år äldre. Åren bara flyger fram. Jag har ändå ingen åldersnoja. Glöm inte bort tävlingen, att rösta fram den bästa 77-låten.

Tävling: http://sjuttisju.blogspot.se/p/aktuell-tavling.html

Skål för Bajen!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar