fredag 19 april 2013

Ny text: Bajen är min religion

Här kommer en ny text till en av låtarna på kommande skiva. Låten kommer förmodligen att heta "Bajen är min religion" Lite nyheter om skivan. Det kommer förmodligen att bli en LP. Och jag siktar på mellan 10-12 låtar. Det kan bli någon cover men i övrigt kommer det bli helt nya låtar. Formatet kommer alltså att bli vinyl. Men för er som saknar en vinylspelare kommer den förmodligen att gå att få via andra format också.

Sjuttisju - Bajen är min religion

Jag tror inte på Jesus eller Gud
Men vill inte ha något religionsförbud
För jag har min kyrka och min religion
På Söderstadion utöver jag min tro

Vi är Bajen och vi är större än allt
Kennedy är min Gudsgestalt
När vi gör mål blir det masspsykos
Starkare än en fet jävla gås

BAJEN - ÄR MIN RELIGION
BAJEN - ÄR DEN SANNA TRON
BAJEN - GÖR MIG STOLT OCH STARK
SÖDERSTADION -  ÄR HELIG MARK


Med gröntvitt blod tillhör man eliten
Blåblodiga kräk dom tillhör skiten
Bajen är det renaste som finns
På Söderstadion mår man som en prins

BAJEN - ÄR MIN RELIGION
BAJEN - ÄR DEN SANNA TRON
BAJEN - GÖR MIG STOLT OCH STARK
SÖDER - ÄR HELIG MARK


[solo]

BAJEN - ÄR MIN RELIGION
BAJEN - ÄR DEN SANNA TRON
BAJEN - GÖR MIG STOLT OCH STARK
SÖDER - ÄR HELIG MARK


Söderstadion borde K-märkas nu
Postnummer hundratjugoett-sjuttisju
Dit har jag gått sen jag var 9 år
Separationsångesten kommer att bli svår

BAJEN - ÄR MIN RELIGION
BAJEN - ÄR DEN SANNA TRON
BAJEN - GÖR MIG STOLT OCH STARK
SÖDER - ÄR HELIG MARK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar