tisdag 21 januari 2014

Köp nya skivan nu!



Äntligen, några dagar tidigare än beräknat är den nya Sjuttisju-skivan ute och går att beställa. Den innehåller 6 låtar. Både gammalt, nytt och nyinspelat. Snart kommer det också gå att lyssna/köpa genom Spotify och iTunes. Men jag vill klargöra att det bara är Låt 1 och Låt 2 som finns där. Övriga låtar kommer bara att vara tillgängliga om man köper den fysiska skivan, som en bonus skulle man kunna säga.  

Pris: 40 kr st. (+ 12 kr i frakt) Eller så kan man köpa 3 st för 100 kr (+ 12 kr i frakt)

Frågor/Beställningar/Övrigt:
blogg77@hotmail.com
Sjuttisju på Facebook

Sjuttisju - Riktiga Söderstadion innehåller:

1. Hammarby IF
En av mina bästa låtar. Har funnits ett tag på Youtube men det här är alltså en nyinspelning som jag är riktigt nöjd med.

2. Bajenmagi

Det här är en helt ny låt och helt nyinspelad. En riktig punkrökare. Så gillar man Oi!/Streetpunk samt Hammarby kommer det bli svårt att sitta still.

3. Hat

Bästa 77-låten sägs det. Det här är en tidigare version och den är riktigt arg. Jag gillar nästan den här versionen bättre än den som är med på Skit i stan-skivan

4. Den tid som var

Den kanske ni har hört på Youtube, det är iallafall en hyllning till Söderstadion och den känns riktigt Kenta-influerad. Rätt kort låt, men naggande god.

5. Kanylparken

Den här var med på elektroskivan men just den här versionen är akustisk.

6. Genuint

En av mina äldsta låtar, också lite Kenta-influerad. Men jag gillar den.  

Så passa på att köpa den nu.
//Sjuttisjuan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar