fredag 15 februari 2013

77 Live?

Jag tar gärna emot förslag om er lokala Bajen Fans grupp vill att jag ska komma och spela. Eftersom mitt psykiska mående sviktar så kan jag inte lova något. Men att föra en diskussion är aldrig fel. Så om ni har några idéer eller tips eller dylikt, tveka inte att skicka iväg ett mail till blogg77@hotmail.com

Jag är jävligt sugen på att spela så länge den mentala biten håller. Nu är det ju en riktig mental störning och ingen "psykiskt störda hockeyhuliganer"-störning =)

Kom med förslag så får vi snacka igenom det hela.
Forza Bajen.

Just ja, vi vann en rätt tråkig match mot Sirius idag. Jag missade tyvärr första halvlek, men såg delar av andra halvlek genom en hyfsad bra stream. Målet var väl det som gjorde mig gladast. Det betydde att vi vann, och det var en jävla pärla. Fick dock ingen klarhet i vem som pytsade, men vi vann. Snart är det dags att spela ihop ett lag tycker jag. Byta ut hela laget till andra halvlek kan Landslaget få hålla på med. Vi är Bajen, vi behöver spela ihop en stomme.

Ha en bra helg systrar och bröder!
//77

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar